קידום אתרים בשנת 2016
קידום אתרים בשנת 2016
יזמות

קידום אתרים בשנת 2016

היום, בעידן שבו אין כמעט בית שאין בו לפחות מחשב אחד ואין כמעט אדם שאין לו טלפון נייד חכם, אנחנו עושים שימוש שני המכשירים האלה על מנת למצוא מידע מכל הסוגים, לרבות מידע תיאורטי ומידע אמיתי על בעלי מקצוע ועסקים. כך למשל, אם בעבר אדם שהיה צריך אינסטלטור היה פותח מדריך פיזי עתיר עמודים או שואל את השכנה אם יש לה המלצה על מישהו טוב, הרי שהיום הוא ניגש למחשב או שולף את הסמארטפון – ובהקלדה פשוטה מבצע חיפוש. בעולם כזה בעלי עסקים חייבים שתהיה להם נוכחות ברשת, ועל מנת שזה יקרה – הם צריכים קידום אתרים מקצועי שיאפשר להם להופיע בתוצאות החיפוש בין הראשונים.

אז מהו בעצם קידום אתרים?

קידום אתרים הוא השם הכולל שניתן לכל הפעולות שנעשות על מנת להביא אתר מסוים לדף הראשון של תוצאות החיפוש. באופן כללי מדברים על תוצאות החיפוש של כלל מנועי החיפוש, אבל בפועל כולם יודעים שמדובר בגוגל – המלכה הבלתי מעורערת של מנועי החיפוש. איך עושים את זה? בשתי דרכים עיקריות:

  • קידום אתרים אורגני בגוגל – שתילת מילות מפתח שגולשים מחפשים יותר בתוכן שנמצא באתר, טיפול בכותרות ובמילות המפתח וביצוע כל מיני מניפולציות חוקיות בתוכן ובקוד.
  • קידום אתרים ממומן – רכישת מודעות מגוגל – תשלום על ביטוי מסוים שגולשים מחפשים ויצירת מודעה שתופיע במקומות בולטים בדף האינטרנט של אותם אנשים שחיפשו את הביטוי.

כשנותנים לחברת קידום אתרים את המושכות, מקבלים בדרך כלל קמפיין כולל אשר מבצע גם קידום אורגני וגם קידום ממומן (שבעצמו משפר בדרך כלל את התוצאות באורגני), וכך מגדילים את הסיכויים להופיע בין הראשונים.

מה חדש בתחום קידום האתרים?

תחום קידום האתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, וכזה שמשתנה חדשות לבקרים. היום, בשנת 2016, התחום הרבה יותר חד ומתאים לעידן בו אנו חיים, והנה שתי דוגמאות שממחישות את ההבדלים:

  • שינוי מודעות האדוורדס – גוגל הבינה עד כמה אנשים עושים חיפוש באינטרנט דרך המכשירים הניידים (טלפונים, טאבלטים), ועושה כל מיני שינויים במודעות האדוורדס כדי שיתאימו יותר לעידן החדש. כך למשל, היום המודעות שמוצגות בניידים הן מקוצרות ומציגות לגולשים אפשרויות מהירות ליצירת קשר, כך שמי שבוחר בפרסום באדוורדס יכול להרוויח יותר.
  • קידום לוקאלי – אם בעבר מילות המפתח בהם בחרו כדי לקדם אתר מסוים היו מילות מפתח כלליות (חברת הובלה), הרי שהיום מבינים שגולשים יחפשו בדרך כלל עסקים שקרובים למקום שבו הם נמצאים. לכן, היום גוגל יקדם יותר אתרים שיש בהם דפים עם ביטויים לוקאליים חברת הובלה בתל אביב), וכך יספק לגולשים תוצאות הרבה יותר מדויקות.

יש עוד הרבה מאוד שינויים שנעשים כל הזמן בתחום העצום הזה שנקרא קידום אתרים, כאשר המטרה שעומדת בבסיס הדברים היא הרצון לספק את התוצאות הטובות ביותר לגולשים. אז אם יש לכם עסק ואתם רוצים לקדם אותו ברשת – פנו לחברת קידום אתרים שמעודכנת בכל השינויים של 2016, ושיכולה לספק לכם שירות מתאים. בהצלחה!

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

כמה כסף אפשר לעשות מסרטון של מיליון צפיות ביוטיוב?

DSY יזמות והשקעות

הקניית יכולות יזמות לתלמידים באמצעות סדנאות

DSY יזמות והשקעות

״רוב הסטארטאפים מפתחים דברים שאף אחד לא צריך״

2 תגובות

איציק עגם יוני 18, 2016 at 8:08 pm

אין ספק ששנת 2016 היא אתגר רציני לכל חברת קידום אתרים

השב
מגנטים לאירועים בזול מרץ 15, 2017 at 9:35 am

יש לי שאלה קטנה,
למה גוגל מתייחס יותר ל פלוסים בגוגל +
או שהוא מעדיף מועדות עם שיתוף וקישור של פייסבוק.
והאם גוגל בכלל מתייחס למה שקורה בפייסבוק .

תודה.

השב

הגב לפוסט