הזדמנויות עסקיות מאמרים

מערכות סולאריות לעסקים – כל מה שרצית לדעת

מאת: שי סרפיאן – מנכ”ל אלקטרון מערכות סולאריות בע”מ.

מערכות סולאריות – בהגיעך להחלטה לרכוש מערכת סולארית יש כמה דברים שאני הייתי ממליץ לקחת בחשבון
מערכות סולאריות הם לא לגו שמרכיבים לפי העין הבוחנת או הטכנית שיש למעטים מאיתנו ,בהיחשפות ראשונה מול אחת כזו זה הרבה יותר מורכב. ראשית בלבחור את החברה שתבצע את התהליך הראשוני איתנו, לייעץ לנו מבחינת השקעה ,כדאיות ,איתור צרכים נכון והכי חשוב ,שרותיות, הבנה וידע מקצועי לענות לכל שאלה שתביא אותנו לידי החלטה ברורה יותר שאנו הולכים על זה.
שנית יש לבחור את סוג הפאנלים ממירים קונסטרוקציה החיווטים והליווי שהחברה שהחלטתם שתבצע עבורכם את הפרוייקט תלווה אתכם בשלב הראשוני שהוא לא פחות חשוב מהרכבת שלבי הפרויקט שאמור לתת את הפרודוקציה הן הכלכלית והאידיאלית לנו ולסביבה. כיום כבעל חברה מצליחה ששואפת להישגים גבוהים מאוד שנוסדה בשאיפה להביא את בשורת האנרגיה הסולארית לישראל.

אלקטרון מערכות סולאריות הבטיחה לעצמה ולחזון שלה להוות סמן ימני בתעשיית האנרגיה החלופית, להביא חשמל נקי למקומות עירוניים וגם למקומות מרוחקים. פועלים בצפון, במרכז בדרום ובארצות חו”ל התקינה ומתקינה בימים אלה מערכות סולאריות על כל סוגי הגגות האפשריים ועושה זאת באמצעות צוות עובדים מיומן והמנוסה ביותר בישראל. בין השאר מערכות בינוניות ופרויקטים מורכבים.

את מרבית הפרויקטים מבצעת החברה באמצעות כח אדם אורגני, ונעזרת בקבלני משנה בפרויקטים גדולים או מרוחקים.

איתנות פיננסית.

בתחילת שנת 2010, על מנת לבסס את איתנותה הפיננסית, הכניסה החברה משקיעים משני תחומים: אנרגיה חלופית ושוק ההון. אשר השקיעו בחברה זמן,כסף וחזית מאוחדת בכדי ליצור איתנות פיננסית ומקצועית לטווח ארוך.

לסיכום הייתי ממליץ לכל אחד ממכם לפעול לא רק מתחושת בטן אלה לבדוק מי לדעתכם ייתן לכם את המענה הטוב ביותר כאשר יהיו תקלות חשמליות או נזקים כאלה ואחרים למערכת זה בעצם השאלה והתשובה שאתם צריכים לקבל לעצמכם לפני שיש מערכת סולארית על הגג שלכם במילים אחרונות שלי לעת עתה שיהיו כמה שיותר מערכות סולאריות ושכן יירבו בארצנו ובעולם בשביל לייצר לנו ולילדינו מקום טוב יותר.

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

כיצד לבחור את המכשיר הנייד הטוב ביותר עבור הצרכים והתקציב שלכם

DSY יזמות והשקעות

כיצד לבחור עורך דין טוב ומקצועי עבור העסק שלך

DSY יזמות והשקעות

עקרון הריבוי – דרך לבסס הכנסה פסיבית באינטרנט

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט