מאמרים

קידום אתרים – בניית אתרים מותאמת קידום

מאת: אטרקט קידום אתרים

בניית אתרים מותאמת קידום אתרים הינה משימה שונה ומורכבת מבניית אתרים רגילה.זו משינה למקדמי אתרים שהם גם בוני אתרים ולא לבוני אתרים שמבינים קצת בקידום אתרים. קודם כל אסור בתכלית האיסור לבנות אתר המבוסס כולו על טכנולוגית הפלאש. מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט לא קוראים ולא מבינים אתרים מסוג זה. עלינו לבנות אתרים ב html או בשפת תיכנות צד שרת המחוללת דפי html. על כל כל תפריטי האתר להיות טקסטואלים ולא תמונות, שכן שוב תמונות לא קריאות על ידי מנועי החיפוש.

על כל הקישורים באתר להיות מסוג href ולא קישורים של javascript, וזאת על מנת להקל על העכביש של מנוע החיפוש לעקוב אחרי הקישוריות באתר ולהגיע לסרוק את כל דפי האתר. הקוד באתר צריך להיות תיקני ומלא כדי לא להפריע ולבלבל את העכביש של מנוע החיפוש. תכנון המבניות באתר צריך להיות כזה שהדפים החשובים לקידום יהיו נגישים בקליק אחד מהדף הראשי כדי שדף זה יוכל לקבל מקסימום PR מהדף הראשי ובכדי שלא נפספס גולשים העלולים לא להגיע אליו. את בניית האתר חשוב לבצע תוך שימת דגש על אופטימיזיית תוכן, קוד והטמעה נכונה של מילות מפתח. בניית אתרים מותאמת קידום אתרים היא משימה למקצוענים ולא לחובבנים. בחירת מילות מפתח הוא שלב הכרחי וקריטי לפני שנתחיל בתהליך קידום אתר כלשהוא. אנו צריכים לבחור מילות מפתח מתאימות הפופולריות בחיפושי הגולשים, יש לעקוב כל פרק זמן מסוים על מנת לראות כיצד משתנים הטרנדים בחיפושים ולטובת אילו מילים.

הכנת רשימת מילות מפתח בשלב הראשוני יכין בעל האתר רשימה גדולה ככל שאפשר של מילות המפתח אותן הוא חושב שהגולשים מחפשים ושעבורן יש לו תוכן או מוצרים להציע באתר. בשלבים הבאים נסנן ונמיין רשימה זו לפי פרמטרים שונים. בדיקת נפח חיפוש למילים לכל ביטוי או מילת חיפוש נבדוק ( בעזרת כלים אינטרנטיים מבית גוגל ) את נפח החיפוש ונכין רשימה של הביטויים ונפחי החיפוש שלהם. ככל שלביטוי יש נפח חיפוש גדול יותר כך נפיק ממנו יותר תנועת גולשים באם נתקדם למקומות הראשונים עבור ביטוי חיפוש זה.

פרטים אודות מחבר המאמר:

אטרקט קידום אתרים

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/20981/קידום-אתרים-בניית-אתרים-מותאמת-קידום

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

כנס 20 המדינות המפותחות – ניסיון לרבע את המעגל

DSY יזמות והשקעות

הלוואות לעסקים קטנים

DSY יזמות והשקעות

דו”ח ההשקעות העולמי השנתי של סוכנות האו”ם לסחר ופיתוח

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט