היי טק מאמרים

טוויטר משיקה מדריך לבעלי עסקים

שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר שמהוו כיום את הדבר החם ביותר ברשת האינטרנט הוא כבר מזמן לא אתר לפריקים מכורים שמתעקשים שנדע בכל שניה ושניה מה קורה בחייהם או סלבס שהתמכרו לתחושת ההערצה. טוויטר הוא אמצעי שיווק לגיטימי לכל דבר, וכלי שרק הולך ומתעצם ככל שגודל הבאזז סביב השירות.

אז לקוראינו שבמקרה עדיין לא יודעים מה זה טוויטר:
טוויטר הוא שירות מיקרו-בלוגינג המאפשר לכם לכתוב בקצרה (יש הגבלה של 140 תווים) על כל מה שקורה בחייכם בכל שניה ושניה ולעדכן את כל העולם ואישתו, אפשר לעדכן מהסלולר או בעצם מכל מכשיר דיגיטלי עם חיבור לאינטרנט, כך שקצב העדכונים באתר כולו הוא בתדירות של שבריר שניה. אפשר להריץ חיפוש שני של אנשים ופשוט לעקוב אחרי כל מי שבא לכם. בין משתמשי האתר הפעילים נמנים גם סלבס מהוליווד כאשר הבלוטים בהם הם: אשטון קוצ’ר, דמי מור, אופרה ווינפרי ועוד.. וזה מה שיצר בעצם את הבאזז הראשוני סביב האתר.
כתובת האתר: http://www.twitter.com

יזמי ומשווקי אינטרנט זריזים ניצלו את הפוטנציאל של מליוני גולשים מחוברים און ליין ומתעדכנים באובססיביות בכל פיסת מידע הזורמת לאתר והחליטו שווק את מוצריהם, להכריז על מבצעים חדשים ולשווק שיווק ויראלי דרך השירות הנפוץ, טוויטר במגמת עליה ונכון לכתיבת שורות אלו מונה למעלה ממאה מיליון משתמשים הרשומים לשירות.

מאות בלוגרים כבר רשמו כיצד ניתן לעשות כסף מטוויטר, עשרות כלים ברשת הופצו, ובעצם נוצרה תעשייה שלמה סביב השירות.

כעת מציעים לנו מיסדיי האתר הכוונה ממקור ראשון אשר נועדה כדי למקסם את הפוטנציאל העסקי העצום אשר מתאפשר ע”י שימוש בשירות.

לאתר המדריך העסקי של טוויטר:
http://business.twitter.com/twitter101

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

״רוב הסטארטאפים מפתחים דברים שאף אחד לא צריך״

קורס לימוד פייתון למתחילים – 4 וחצי שעות של קורס חינם

DSY יזמות והשקעות

שיקולים בבחירת אמצעי הפירסום ליזם המתחיל

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט