מאמרים

מחקר: עסקים בבעלות נשית גדלים מהר יותר

על-פי נתונים הנמסרים על-ידי ארנסט & יאנג, מחקר של המרכז לחקר עסקים בבעלותן של נשים מראה שישנם 8 מיליון עסקים בבעלותן של נשים בארצות הברית לבדה, וההשפעה של עסקים אלה מוערכת בקרוב ל-3 טריליון דולרים והם יוצרים יותר מ-23 מיליון מקומות עבודה – 16% מכלל מקומות התעסוקה בארצות הברית.

בקנה מידה עולמי, 25%-33% מכלל העסקים הפרטיים מנוהלים על-יד נשים, על פי נתונים מהבנק העולמי (World Bank) ועסקים אלה גדלים מהר יותר מאלה אשר בבעלותם של גברים.
(למאמר המלא: Scaling up: Why women owned businesses can recharge the global economy).

ארנסט & יאנג השיקה את התכנית השנתית “יזמת השנה של ארנסט & יאנג”™ כדי לסייע לגדילה של עסקים בבעלותן של נשים. פרס תחרותי זה נועד לחבר קבוצה נבחרת של נשים יזמות עם אנשים, משאבים ותובנות כדי לעזור להפוך אותן למובילות בשוק.

אסנת פלאוט, זוכה בתואר יזמת השנה בתחום הקמעונות לשנת 2004-2005 עבור בית העסק חרוז כזה שבבעלותה, מובילה יוזמה חדשה עבור נשים בישראל.

האקדמיה לתכשיטנות של חרוז כזה מציעה מסלול הכשרה חדש ללקוחותיה – מוסמכת הדרכה.

המסלול כולל הכשרה מלאה בתכשיטנות בטכניקות שונות כמו: שזירה יפנית, פיסול בחרוזים, צורפות קרה ועוד, קורס סטיילינג, מיומנויות תקשורת, מכירות ואימון אישי.

מוסמכת הדרכה תהיה רשאית להעביר בכל מקום בארץ את קורסי התכשיטנות הבלעדיים של חרוז כזה. כמו כן, למתאימות חרוז כזה מתחייבת לספק עבודה.

מנכ”ל חרוז כזה, אסנת פלאוט, מתארת את האסטרטגיה החדשה, “כאשר נושא המיתון היה חם בכותרות, חשבתי על דרכים בהן אפשר לתרום להתמודדות איתו וכיצד להעניק הזדמנויות עבודה נוספות, במיוחד לנשים. המסלול של “מוסמכת הדרכה” התפתח כמעט מעצמו כתוצאה מהצמא של נשים להיות יותר עצמאיות ועדיין לא לוותר על החלומות שלהן – וזה למעשה מה שאנחנו, בחרוז כזה, מנסים להעניק לנשות האקדמיה”.

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

פייסבוק משיקה את ליברה – LIBRA – מטבע קריפטוגרפי בינלאומי

DSY יזמות והשקעות

הלוואות לעסקים קטנים

DSY יזמות והשקעות

עקרון הריבוי – דרך לבסס הכנסה פסיבית באינטרנט

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט