מאמרים

שימוש גאוני של איקאה בתיוג של פייסבוק

פייסבוק ממשיכה לבסס את מעמדה ככלי שיווקי רב עוצמה ועוד חברת ענק מחליטה שהיא משווקת את מוצריה ע”י גימיק ויראלי ברשת החברתית הגדולה בעולם.

הפעם באיקאה הלכו על תיוג תמונות, הרעיון הוא מאוד פשוט, החבר’ה מאיקאה העלו תמונות מתוך הקטלוג החדש שלהם לפייסבוק כאשר בכל תמונה מופיעים מספר פריטים מקולקציית הרהיטים החדשה שלה, הראשון שנכנס ומתייג את עצמו על אחד הפריטים – זוכה בו ללא תשלום!

אז מה זה עשה וכמה הדים זה צבר ואיך? את כל זאת ועוד תוכלו לראות בסרטון הבא:

מאמרים ומידע נוסף

עצות שימושיות לניהול זמן

DSY יזמות והשקעות

כנס 20 המדינות המפותחות – ניסיון לרבע את המעגל

DSY יזמות והשקעות

חשיבותו של רואה חשבון טוב לניהול עסק מצליח

הגב לפוסט