מאמרים

שימוש גאוני של איקאה בתיוג של פייסבוק

פייסבוק ממשיכה לבסס את מעמדה ככלי שיווקי רב עוצמה ועוד חברת ענק מחליטה שהיא משווקת את מוצריה ע”י גימיק ויראלי ברשת החברתית הגדולה בעולם.

הפעם באיקאה הלכו על תיוג תמונות, הרעיון הוא מאוד פשוט, החבר’ה מאיקאה העלו תמונות מתוך הקטלוג החדש שלהם לפייסבוק כאשר בכל תמונה מופיעים מספר פריטים מקולקציית הרהיטים החדשה שלה, הראשון שנכנס ומתייג את עצמו על אחד הפריטים – זוכה בו ללא תשלום!

אז מה זה עשה וכמה הדים זה צבר ואיך? את כל זאת ועוד תוכלו לראות בסרטון הבא:

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

פייסבוק משיקה את ליברה – LIBRA – מטבע קריפטוגרפי בינלאומי

DSY יזמות והשקעות

מקבץ טיפים לפרילאנסרים

DSY יזמות והשקעות

טוויטר משיקה מדריך לבעלי עסקים

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט