ספק אינטרנט
ספק אינטרנט
מאמרים

האם משתלם לרכוש חבילת אינטרנט משולבת?

בעולם שבו אנחנו חיים, עולם שבו כמעט בכל בית יש מחשב (לפחות אחד) המחובר לרשת האינטרנט, וטלפון חכם (לפחות אחד) שמחובר גם הוא לרשת, יש גם הרבה מאוד הצעות להתחברות לרשת שמוצעות לנו על ידי ספקיות התקשורת השונות. אם בעבר היו ספקיות שסיפקו רק התחברות לרשת אבל לא סיפקו את התשתית, הרי שהיום בכל חברה אפשר למצוא חבילות “בנדל” – חבילות שכוללות ספק אינטרנט ותשתית.

אז מה יותר משתלם- לרכוש תשתית בחברה אחת ולפנות אל ספק אינטרנט אחר, או דווקא לרכוש את החבילות המשולבות כי הן אלה שיתנו לכן יותר? במאמר זה נסקור את כל המידע שכדאי שיהיה ברשותכם, על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו עד שהחלו חבילות הבנדל?

עד שהחלו החבילות שמשלבות תשתית וספק אינטרנט, היו חברות שסיפקו תשתית וחברות שסיפקו גישה לרשת. בשלב מסוים החברות האלה החלו לעשות ביניהן התקשרויות, ולספק ללקוחות חבילות מוזלות יותר למי שיבחר להתחבר דרכן. היום השתנו פני הדברים, ובגלל שינוי חוק התקשורת חברות יכולות להציע גם שירותי תשתית וגם שירותי ספק. השילוב הזה מאפשר ללקוחות לבחור מהי הדרך שבה הם מעדיפים להתחבר לרשת.

מהם היתרונות של חבילת אינטרנט משולבת?

חבילת אינטרנט משולבת כוללת, כאמור, גם את התשתית וגם את ספק האינטרנט. כשחברה אחת מספקת את שני השירותים, היא יכולה להציע אותם בפחות כסף מאשר היא מציעה כל שירות בנפרד, וכך להפוך את עצמה לבחירה הרבה יותר אטרקטיבית עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלה. אבל, כשבאים לבחון את ההצעה הזאת, חשוב לזכור שמדובר בהצעה שיווקית, ולבחון אותה בשבע עיניים לפני שחותמים. זאת משום שההצעה הזאת יכולה לגרום לכם לשלם פחות רק למראית עין, אבל אם הייתם בוחרים בשירותים נפרדים – הייתם משלמים פחות באמת. לאור זאת, יש שני דברים עיקריים שצריך לבדוק:

  • מבצעים – הרבה פעמים יציגו לכם מחירים זולים יותר בחבילה המשולבת, אבל לא יגידו לכם שיש מבצע על רכישה נפרדת. לכן, כשאתם בודקים מחירים של חבילות, בררו היטב את כל הפרטים (בעיקר אלה הקטנים), כדי שתוכלו לעשות את החשבון שלכם בצורה הכי אמיתית.
  • התאמה לצרכים שלכם – לפעמים החבילה המשולבת מציעה אמנם מחירים זולים יותר, אבל רק לתוכניות שאינן מתאימות לצרכים האישיים שלכם. כך למשל, יכול מאוד להיות שתוכניות אלה תתאמנה יותר רק למי שעושה הרבה שיחות לחו”ל או רק למי שעושה שיחות לטלפונים ניידים. לכן, חשוב לבדוק את כל הפרטים ולקרוא את האותיות הקטנות, כדי לדעת מה אתם מקבלים בדיוק כשאתם חותמים על הסכמים של תוכניות משולבות.

לסיכום: חבילת אינטרנט משולבת היא בהחלט דבר נחמד, כי אתם מקבלים את כל המידע על התשלומים שלכם בחשבונית אחת ולא צריכים לחבר סכומים כדי לדעת כמה אתם באמת משלמים. מצד שני – לא תמיד התחברות לחברה שמספקת גם תשתית וגם ספק אינטרנט היא באמת זולה יותר, ולכן חשוב מאוד להבין בדיוק מה אתם מקבלים אם אתם מחליטים לחתום על הסכם. בהצלחה!

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

web 2.0 ושילוב עם עסקים

DSY יזמות והשקעות

הקניית יכולות יזמות לתלמידים באמצעות סדנאות

DSY יזמות והשקעות

עוסק פטור או עוסק מורשה ?

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט