חשיבות שלטים לעסק שלכם
חשיבות שלטים לעסק שלכם. צילום: פיקסביי
ניהול עסק

חשיבות שלטים לעסק שלכם

פתחתם עסק, הוא מצליח לא רע אבל אתם מחפשים איך לשפר אותו בהשקעה נמוכה של משאבים? שלטים לעסק הם בדיוק הפתרון שלכם. נשמע לכם בנאלי או אולי מוזר ששלט לעסק הוא מה שיביא אליכם לקוחות? המשיכו לקרוא ותבינו.

איך שלט לעסק יעזור לעסק שלכם למשוך לקוחות?

כדי להבין את השאלה הזאת צריך להסביר קודם אילו סוגים של שלטים קיימים. בעיקרון יש שני סוגים עיקריים של שלטים לעסקים- שלטי פנים ושלטי חוץ. אין צורך להסביר איפה כל אחד מהם נמצא אבל כן חשוב להדגיש מה המטרה שלהם ואיך הם יביאו לכם לקוחות. אחרי שתבינו את תפקידי השלטים והמשמעות שלהם תבינו גם שמחיר שלטים לעסקים הוא מחיר זול והשקעה לטווח ארוך ששווה לשלם.

חשיבות שלטים לעסק שלכם
חשיבות שלטים לעסק שלכם. צילום: פיקסביי

שלטי חוץ – שלטי חוץ שעוצבו ע”י חברה מקצוענית יביאו לכניסה של לקוחות חדשים לעסק. איך? סלוגן טוב, עיצוב נכון עם צבעים המזוהים עם העסק אשר יגרמו ללקוחות לזכור את השם של החברה או המותג יעשו את העבודה. בנוסף, קיימים שלטי תלת מימד או שלטים מוארים שיבליטו אתכם בשטח, יבדילו אתכם מהמתחרים ויכניסו אליכם לקוחות גם בשעות הערב והלילה.

שלט פנים – אמנם שלטי פנים נועדו יותר להכוונה בתוך בית העסק אל מקומות כמו: משרדים, שירותים, מחלקות וכד’ אבל יש יתרון אדיר נוסף: הכנסת המותג לראשו של הלקוח מבלי שישים לב לכך בעזרת הכנסת הצבעים של העסק ושם העסק לשלט- דבר שנראה לגיטימי לחלוטין ללקוח בתוך בית עסק.

אחרי שהבנו את חשיבות השלט לעסק, הנה כמה טיפים ליצירת שלט טוב.

  • בין שלושים לארבעים אחוז משטח הפנים של השלט צריך להיות ריק כדי שיהיה ניתן לקרוא אותו בצורה נוחה וטובה.
  • וודאו שהכתב ברור וקריא, שיש מספיק מרווחים בין האותיות ובין המילים ושאתם משתמשים בגופן שמתאים לאופי העסק שלכם.
  • השתמשו בניגודיות בצבעים כך שיהיה קל לקרוא גם מקרוב וגם מרחוק- רקע שלט בהיר וכתב כהה או שלט כהה עם כתב בהיר.
  • השתמשו בצבעים של הלוגו שלכם כך שהצבע יהפוך לחלק מהזהות שלכם (כמו ה-M הצהובה של מקדונלד’ס). הוסיפן סלוגן שיתאים לאופי העסק ולאופי של קהל היעד שלכם- הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
  • היעזרו בחברה מקצועית לעיצוב וייצור שלטים שתעזור לכם לבחור את החומר הנכון ליצירת השלט, תעצב לכם את השלט ותכין אותו מחומרים איכותיים במחיר הוגן.
נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

תקשורת הופכת לכלכלה – פאנל עם בכירים במשק

DSY יזמות והשקעות

רישיון עסק: מתי צריך אותו ומתי העדרו מהווה עבירה פלילית?

חמישה צעדים להצלחה עסקית

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט