איך להוציא מהעובדים שלכם יותר? טיפים מיועצת עסקית מוסמכת
איך להוציא מהעובדים שלכם יותר? טיפים מיועצת עסקית מוסמכת
ניהול עסק

איך להוציא מהעובדים שלכם יותר? טיפים מיועצת עסקית מוסמכת

מוטיבציה גבוהה ומעורבות עובדים היא המפתח למיצוי הפרודוקטיביות ולהשגת הצלחה עסקית בכל עסק שלא יהיה. כבעל עסק או מנהל, חשוב שתכירו בכך.

עובדים בעלי מוטיבציה, מחויבים ומוכנים לעשות את הקילומטר הנוסף למען העסק ולתרום מעצמם הרבה יותר מהסטנדרט המצופה מהם.

נעניק לכם כאן מספר טיפים חשובים של יועצת עסקית מוסמכת כדי שגם אתם תדעו להפיק את מלוא התועלת מהצוות שלכם בעסק.

טיפוח סביבת עבודה חיובית

יצירת סביבת עבודה חיובית חשובה מאוד ליצירת מעורבות ומוטיבציה בקרב העובדים. עודדו תקשורת פתוחה, השקיעו בשיתופי פעולה ויזמו עבודת צוות. חשוב להכיר ולחגוג הישגים, גדולים וקטנים כאחד, לספק הזדמנויות לצמיחה והתפתחות באמצעות תוכניות הכשרה וחונכות ולחתור כל הזמן למעורבות עסקית גבוהה מצד כל הצוות. כאשר העובדים מרגישים מוערכים ונתמכים, סביר יותר שהם יעשו את המיטב.

עודדו מעוף וחופש פעולה

דרך יעילה במיוחד להעצמת עובדים היא על ידי מתן אוטונומיה וחופש פעולה בביצוע עבודתם. אפשרו להם לקבל החלטות ולקחת אחריות על המשימות שלהם. זה לא רק יגביר את הביטחון שלהם אלא גם יעודד חדשנות ויצירתיות. כאשר לעובדים יש חופש פעולה הם נעשים יצירתיים יותר וגם פרודוקטיביים יותר.

הכרה ותגמולים

הכרה ותגמול עובדים על עבודתם הקשה חשובה מאוד לעידוד והמרצה של העובדים. ניתן לעשות זאת באמצעות בונוסים, מבצעים, או אפילו מחוות פשוטות כמו מכתב תודה בכתב יד. כאשר עובדים מרגישים מוערכים, יש להם מוטיבציה להמשיך ולהשקיע עוד ועוד.

גמישות באיזון בין עבודה לחיים האישיים של העובדים

אנחנו רוצים שהעסק יצליח אך אנחנו חייבים להישאר אנושיים. התחשבות בחיים האישיים של העובדים יתמכו רבות לתחושה הנוחה של העובדים.

זה כולל תמיכה בסידורי עבודה גמישים, כגון עבודה מרחוק או שעות גמישות. עידוד העובדים לקחת הפסקות וחופשות ואפשרות להשלמת שעות עובדה בזמנים פנויים. כאשר העובדים מרגישים שמכבדים את חייהם האישיים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו מחויבים ומעורבים בעבודה.

השקיעו בפיתוח עובדים

השקעה בפיתוח עובדים מוכיחה את הרצון שלכם בצמיחתם ובהצלחתם. כדאי לספק הזדמנויות שונות למטרות העשרה כמו הדרכה, סדנאות וכנסים. תוכלו להציע תוכניות חונכות, עידוד העובדים להמשיך בלימודים וכל מה שיעשיר את עולמם המקצועי. כאשר העובדים רואים שאתם משקיעים בפיתוח המקצועי שלהם, סביר יותר שהם יהיו נאמנים ומסורים.

דוגמא אישית

כמו בכל תחום כמעט, לדוגמא האישית יש הרבה מאוד מה לומר. כמנהיג, חשוב להוות דוגמה. הפגינו את ההתנהגויות והערכים שאתם מצפים מהעובדים שלכם. הפגינו יושרה, מקצועיות ומוסר עבודה גבוה. כאשר עובדים רואים אתכם מגלמים את התכונות הללו, יש סיכוי גבוה יותר שהם ילכו בעקבותיכם ויעשו את המיטב.

היצמדו לטיפים הנ”ל ותיהנו מכוח עבודה מלא מוטיבציה שיניע את העסק שלכם להצלחה.

למדריך מוטיבציית עובדים לחצו כאן

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

תקשורת הופכת לכלכלה – פאנל עם בכירים במשק

DSY יזמות והשקעות

חמישה צעדים להצלחה עסקית

DSY יזמות והשקעות

רישיון עסק: מתי צריך אותו ומתי העדרו מהווה עבירה פלילית?

הגב לפוסט