רמי לוי מספר על תחילת דרכו על הדרך העסקית שלו
רמי לוי מספר על תחילת דרכו על הדרך העסקית שלו
השראה

רמי לוי מספר על תחילת דרכו, על שיווק, ועל הדרך העסקית שלו

את רמי לוי בוודאי כולכם כבר מכירים, סיפור הצלחה גדול בתחום הסופרמרקטים אשר התחיל מילד עם חוש עסקי מפותח ברחוב השקמה בשוק מחנה יהודה בירושלים. משנת 1976 ועד היום פיתח לוי (64) את הרשת שלו עד למימדים של מיליארדים בשנה ושווי שוק של קרוב ל-3 מיליאד ש”ח נכון לכתיבת שורות אלו.

רמי לוי חוזר אל החנות הראשונה ברחוב השקמה ומספר בוידאו אותנטי על תחילת הדרך ועל דרכי השיווק והחוש העסקי שהפעיל בתחילת הדרך על מנת למשוך קונים ולהגדיל את קהל היעד שלו ולהפוך אותו לקבוע ומרוצה לאורך הדרך. החל ממחסן בגדל 40 מ”ר בירושלים, כאשר השתחרר מצה”ל והחל את דרכו העסקית, ועד לרשת ארצית המונה כיום 45 סניפים ונסחרת בבורסה בתל אביב, ומעסיקה אלפי עובדים.

רמי לוי הספיק לרכוש מאז עוד חברות ורשתות כגון קופיקס, והוא מפעיל גם שירותי תקשורת, רמי לוי בהחלט מהווה השראה רבה ליזמים רבים כאשר הוא מספר על תחילת הדרך – סיפור הצלחה ישראלי. עוד מספר לוי כי תמיד צריך להיטיב עם הלקוח, וזה מה שגרם לרשת שלו לגדול עד למצב שבו הוא משרת כיום 2 מיליון לקוחות. למכור הרבה, להרוויח קצת, ולאפשר גם לאנשים שאין להפ לקנות, אומר רמי לוי.

עוד סיפור יפה שניתן לראות בסרטון הוא על האקונומיקה שהתחיל לייצר רמי לוי לראשונה, סיפר אשר מלמד אותנו על מהו ערכו של שיווק מוצרים ומיתוג. על לקוחה שהתנסתה באקונומיקה ועל הפסיכולוגיה שמאחורי השיווק והנעת צרכנים לפעולה.

 

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

איתן עזריה – איך לדעת מה אני רוצה?

DSY יזמות והשקעות

ראיון עם המיליונר הישראלי גבריאל בוזגלו

DSY יזמות והשקעות

סטיב ג’ובס בנאום מעורר השראה

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט