היי טק מאמרים

עקרון הריבוי – דרך לבסס הכנסה פסיבית באינטרנט

היום פרסמה חברת comScore את נתוניה לחודש יולי 2009 לפיהם נפח החיפוש העולמי עלה ב-41 אחוזים מאז יולי אשתקד ועומד כיום, שימו לב – על 113 מיליארד! שאילתות חיפוש בחודש אחד בלבד ברחבי העולם! אז כיצד תוכלו לנצל נתונים אלו כדי לעשות עוד הכנסה פסיבית חודשית מרשת האינטרנט? לא צריך להיות פרופסור בשביל זה – הנה כמה עצות פרקטיות.

בואו ננסה לעשות חישוב פשוט – אם יש בבעלותכם 1,000,000 עמודי אינטרנט אשר מאונדקסים במנועי חיפוש וכל אחד מהם מרוויח בממוצע רק 1.5 סנט (5 אגורות בערך) בשנה שלמה! – הרי לכם 15,000 דולר בשנה שזה עוד 1250 דולר בחודש – הכנסה פסיבית שאפילו פטורה ממע”מ!

אז אתם בטח שואלים את עצמכם: איך אני אהיה בעלים עכשיו של מיליון עמודי אינטרנט? אז יש כמה דרכים:
1. אנדקסו מידע, אם תלכו על תוכן מקורי (שזה אמנם עדיף) יקח לכם עד סוף חייכם לייצר מיליון מאמרים, וגם זה בספק גדול, תוכלו לאדקס מידע קיים ברשת וכאן הכמויות אדירות! קיימים באינטרנט מאות מיליארדי דפים רק מחכים למיפוי נכון ע”י מי שיקח יוזמה ויעשה זאת.

2. שיתוף גולשים – אתה זה רק בן אדם אחד, מה יקרה עם מאה אנשים ביותר יתחילו לעדכן את אתר האינטרנט שלך? ואולי אלף? ואולי עשרות אלפים? תוכלו להגיע בתוך תקופה קצרה יחסית למיליון עמודים מאונדקסים – זאת כמובן במידה ותדעו למשוך לאתר שלכם את האנשים הנכונים שיעדכנו את האתר בקלות. נכון לכתיבת שורות אלו מאונדקסים ביוטיוב 820 מיליון עמודים, בטוויטר 315,000,000 ובפייסבוק למעלה מחצי מיליארד עמודים. איך כמויות כאלו עצומות של מידע זורמות לרשת? ג-ו-ל-ש-י-ם!

גם אם התוכן שלכם יופיע במנועי החיפוש בביטויים שנפח החיפוש שלהם הוא רק 40 אנשים בחודש ותקבלו רק קליק אחד – עדיי פועל כאן עקרון הריבוי, תכפילו במספר הדפים המאונדקסים (מיליון לצורך העניים) ותגיעו לכמות טראפיק מכובדת מאוד שתניב לכם הכנסה יפה. וזאת מעבר לכך ששווי הנכסים הוירטואלים שלכם יהיה שווה המון כסף!

מה אפשר לאנדקס? סרטונים ביוטיוב לדוגמה עם נגן EMBED ועוד 2 שורות טקסט מקורי מסביבו נחשבים בעיני גוגל כדף מקורי! (ובצדק) ויתאנדקס בתוצאות החיפוש של המנוע.

הוצאות?  בואו נגיד שנחלק את רשת המידע שלנו לעשרה אתרים שונים עם נושאים וקונספטים שונים – אזי 10 דומיינים שעולים כל אחד 10 דולר בשנה, יש לנו כבר הוצאה של 100 דולר בשנה ומעבר לכך עוד 500 דולר בשנה עבור אחסון של אתרים אלו, כמובן הוצאה שתגדל בהתאם לכמות הכניסות לאתר – אבל מה שיפה הוא שכלל שכמות הגולשים תגדל, כך גם ההכנסות שיכסו בקלות את עלויות הדומיינים והשרת. בסך הכל הגענו ל-600 דולר בשנה עבור רשת שיכולה להניב לכם 1250 דולר בחודש! שווה לא?

עוד כמה טיפים ועצות פרקטיות לדרך:
– דאגו שלכל אתר שלכם יהיה ערוץ RSS והפיצו אותו באינדקסים שונים, פתחו טוויטר לכל אתר שלכם שיעדכן באופן אוטומטי מערוץ RSS זה.
– רשמו את האתרים שלכם בכל תקיה (אינדקס אתרים) אשר מאפשר זאת באופן חינמי כדי להעלות את הדירוג שלכם במנועי חיפוש.
– שתפו קטעים מעניינים (וידאו למשל) בפייסבוק ועודדו חברים להרשם לאתר שלכם (ולעדכן תוכן)
– אם באמת החלטת להשקיע התחילו להכנס לפורומים ואתרים והציעו לאנשים מעניינים להיות עורכי תוכן באתר שלכם.

זכרו – עיקרון זה באינטרנט שומה לאמרה “שלח לחמך על פני המים”, אנדקסו מיליון עמודים ופשוט תנו להם לצוף בים המידע העצום המאונדקס במנועי חיפוש – מישהו בטוח יתקל בהם מתוך 113 מיליארד המחפשים החודשיים ברחבי העולם. המטרה היא כמובן מיליון (מי שרוצה יותר – כמובן שאפשר יותר), עם קצת השקעה זה אפשרי וזו הדרך לחופש כלכלי דרך האינטרנט. לאחר שתבססו הכנסה פסיבית זו אתם לא צריכים לעשות בעצם כלום – פשוט לעבוד שעה ביום ולקבל את הצ’ק בסוף החודש.

בהצלחה!

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

כיצד לנהל נוכחות מקוונת באינטרנט

DSY יזמות והשקעות

הפאונד הבריטי מאבד גובה – האם זה הזמן לקנות?

DSY יזמות והשקעות

שימוש גאוני של איקאה בתיוג של פייסבוק

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט