מאמרים

יוזמה ברוכה

יש לכם רעיון לעסק חדש? תתחדשו. רעיון טוב הוא התחלה טובה, אבל הוא רק התחלה. לא חייבים אמנם תואר שני במנהל עסקים כדי לתרגם את הרעיון למעשה אבל בהחלט צריך לרכוש קצת ידע מקצועי על ניהול בתי עסק ולצבור קצת ניסיון בניתוח טכני בטרם מתחילים להריץ את המיזם החדש. כמובן שישנה התעסקות רבה עם כסף, ואחרי הכל, לא כל יום משקיעים סכום כסף נכבד כל כך, על כן מומלץ להעזר ביודעי דבר אשר מתעסקים בניהול תיקים ובענייני כספים.

ראשית כל, לא כולנו מנהלים בנשמתם ולא לכל אחד מתאים לנהל עסק. חלק מאיתנו אפילו עשויים לסבול מכך. אם אתם מרגישים שעיסוק בכסף מלחיץ אתכם או שניהול צוות של עובדים הוא מעל ומעבר למה שמתחשק לכם לעשות, אולי כדאי שתשקלו את כל העניין בשנית או שלפחות תמצאו שותף שיעשה בשבילכם את העבודה “השחורה” בזמן שאתם תהיו ה”מוח” שמאחורי העסק. הרבה פעמים צד חושב וצד מבצע יוצרים זיווג משמיים.

אם החלטתם ללכת על זה ואתם מרגישים שאתם צריכים איזשהו פוש ראשוני ישנם הרבה ארגונים בשוק שנועדו לסייע ליזמים מתחילים להקים את העסק. חלקם אפילו מעניקים הלוואות ליזמים מתחילים אם הרעיון שעומד מאחורי המיזם מספיק טוב בעיניהם. חפשו אותם ברשת והיעזרו באתר רמקול על מנת לאסוף חוות דעת על הארגונים השונים.

בהצלחה!

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

קידום אתרים – בניית אתרים מותאמת קידום

DSY יזמות והשקעות

כנס 20 המדינות המפותחות – ניסיון לרבע את המעגל

DSY יזמות והשקעות

המשרד לפיתוח הנגב והגליל פועל להקמת חממת סטארט-אפ באוניברסיטת בן-גוריון

הגב לפוסט